Gå videre til hovedindholdet

Kahoot - Eksamen




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

DigiTek & Læring set ud fra Illeris Læringsdimensioner

I dette blogindlæg vil jeg anvende Knud Illeris´ læringstrekant, og ud fra den vil jeg forholde mig til, hvordan jeg via hans tre dimensioner;  Indhold, Drivkraft og Samspil , kan se, at jeg kan inddrage digitale medier i undervisningen, således der vil ske en læring for eleverne i min undervisning på Social og Sundhedsskolen i Køge. Illeris´ grundlæggende forståelse for læring, ser han som, at der skal være samspil mellem individet og dets omgivelser samt at individet skal opleve at indholdet og motivationen for læring giver mening i samspillet med den sociale kontekst som individet befinder sig i. I forbindelse med, at jeg vil forholde mig til, hvordan jeg kan anvende digitale medier i min undervisning, er det i følge Illeris vigtigt, at jeg forholder mig til, at alle tre dimensioner kommer i spil .... og hvordan vil jeg så det? Jeg vil nedenfor tage udgangspunkt i Illeris´ tre dimensioner og igennem dem forholde mig til, hvordan det digitale medie kan understøtte hans læ...

Præsentation til Eksamen den 15. maj 2018

Oplæg til DigiTek eksamen - Prezi

Evaluering - Didaktik 2.0

Evaluering - Didaktik 2.0 Vi er nødt til at forholde os til om elevernes læring undervejs via en evalueringsloop. = en formativ evaluering.